Haine cu lipici - cum să te îmbraci la prima întâlnire romantică?

23:31 AtelierMarbelle 0 Comments



Prima mea întâlnire! Cine-și mai aduce aminte? Parcă a fost demult, într-o altă viață. Parcă nici nu eram eu fetișcana aia plină de viață, cu multe visuri și fără nici o grijă...

Dar să nu cădem în melancolie! Prima mea întâlnirea oficială s-a întâmplat pe vremea când eram la liceu, locuiam într-un orășel de provincie și nu se inventaseră încă mall-urile. Cel puțin, nu la noi în țară. Fashion icon-urile noastre erau fetele din Beverly Hills 90210, alias Brenda, Kelly și Donna. Eu și prietenele mele le sorbeam din priviri și încercam din răsputeri să le copiem ținutele. Nici nu mai știu de pe unde ne cumpăram hainele, dar reușeam cumva să fim la modă.

Prima oară a fost stilul Brenda din Beverly Hills 90210


Eu încercam să mă identific cu Brenda, îmi plăcea pentru că era un amestec foarte reușit de inocență, îndrăzneală, ambiție și rebeliune. Și în plus de asta, îmi plăcea stilul ei vestimentar, blugii înalți strânși în talie cu o curea lată și cataramă mare, cămășile cu cravată sau bluzele decoltate pe care le purta.

Prin urmare, în ziua cu pricina m-am îmbrăcat precum Brenda Walsh la o întâlnire romantică cu frumușelul Dylan  McKay. Mă perpeleam toată întrebându-mă dacă sunt eu oare Brenda visurilor sale și dacă mi-am făcut bine nodul de la cravată!

Cămașă în dungi largă +cravată colorată


Dar probabil că Dylan se rătăcise pe undeva pentru că la întâlnire a venit un rocker blond, cu pletele-n vânt, de care până la urmă m-am și îndrăgostit, dar asta este o altă poveste....

Apoi a fost stilul Rachel Green din celebrul Friends


După ce am depășit faza cu Brenda, a urmat altă fashion icon a vremii sale, Rachel Green din serialul Friends. Foarte drăguță, Rachel era tot timpul aranjată impecabil, ca scoasă din cutie. Era elegantă chiar și în blugi, nu știu cum reușea! Aveam cu Rachel un mare punct în comun: vesta din denim. Am purtat vesta aia la toate ”primele întâlniri” de pe vremea aceea, așa de tare eram obsedată de acest obiect vestimentar.

Vestă denim + fustă scurtă neagră

Într-un final am ales un stil care să mă reprezinte 


Într-un final, m-am lecuit și de Brenda și de Rachel și am încercat să fiu EU la următoarele ”prime întâlniri”. Am învățat că prima impresie contează, iar ceea ce vreau să se întrevadă chiar de la prima întâlnire este cine sunt eu cu adevărat: fără complicații inutile, cochetă și feminină. Cămășile transparente sau cele înflorate mi se par foarte feminine astfel că am în garderobă o colecție impresionantă. Cam așa ar arăta o ținută obișnuită de-a mea, purtată până la obsesie:

Cămașă înflorată + blugi+ cizme cu toc

Fără prea multă piele la vedere


Un pic de decolteu nu strică, e chiar recomandabil. Nu țin minte să fi purtat rochii elegante la vreo primă întâlnire, dar rochii de zi da. Sunt preferatele mele pentru că sunt comode și mă pot mișca în voie:)

Rochie cu mânecă lungă și decolteu adânc + cizme lungi

Combinația alb-negru


Ador combinația asta. M-a scos de multe ori din încurcătură și o port de fiecare dată cu multă încredere. Și am avut succes de fiecare dată:)

Fustă scurtă din piele+ cizme + bluză largă 

Cei trei NU: NU prea sofisticată, NU prea strâmtă, NU încălțăminte incomodă


Vorba aia: ”Nici prea-prea, nici foarte-foarte”. Nu vreau să par că am stat 10 ore să mă pregătesc pentru întâlnirea respectivă sau că sunt sofisticată în viața de zi cu zi. Vreau o ținută naturală, comodă, curată și îngrijită. N-o să vezi la mine, de exemplu, pantofi incomozi pe care să nu-i fi purtat vreodată până atunci. De asemenea, n-o să port haine prea strâmte în care să nu pot respira sau să nu pot mânca (de frica balonării!!)

Ținuta pe care o aleg trebuie să fie în așa fel încât să nu mă facă să mă gândesc la haine, ci să mă concentrez pe ce este mai important: EL!

 *Articol scris pentru SuperBlog 2018-Proba 24. Fotografiile din colaje sunt luate de pe site-ul answer.ro, sponsorul probei



0 comentarii: