Ritual de îngrijire pentru un ten fericit și plin de farmec

22:48 AtelierMarbelle 0 Comments

Era o vreme când aveam un ten foarte sensibil care reacționa extrem de rapid la tot ce-l înconjura. La frig se înroșea imediat, iar la soare pistruii mi se înmulțeau. Oboseala îmi accentua cearcănele, iar stresul îmi usca pielea și o făcea să-și piardă din luminozitate.

Tenul meu ajunsese atât de sensibil încât a început să mă deranjeze. De exemplu, cum îl scoteam afară prin ploaie și vânt, prin noxe și tobe de eșapament, se supăra! Era atât de inflexibil și făcea câteodată nazuri așa de mari de-mi apăreau pe față tot felul de erupții cutanate.

Sincer, m-a adus la exasperare! I-am cumpărat tot felul de creme scumpe și frumos mirositoare, îi puneam măști exfoliante în fiecare săptămână, îi făceam tratamente cosmetice și el tot nu era mulțumit. Sătulă de comportamentul său și văzând că nu se schimbă nimic, am trecut la artificii cosmetice și am început să mă dau cu tone de fond de ten ca să-i acopăr imperfecțiunile.

Aproape capitulasem atunci când am aflat de argilă și de proprietățile sale extraordinare. Am început să caut produse cosmetice cu acest ingredient miraculos și nu mi-a fost greu să găsesc produsele Aslavital. Am cumpărat astfel prima mea cremă Aslavital, ferm hotărâtă să testez pe tenul meu cât de bine absoarbe argila impuritățile, cât de adevărat este că detoxifică pielea și cât de repede stimulează procesul de reparare a tegumentelor.

După acea cremă au urmat și altele și acum pot spune că aceste produse mi-au salvat definitiv relația oarecum încordată pe care o aveam în trecut cu tenul meu. Pe atunci, eu îl consideram fițos și plin de ifose, când el de fapt era nefericit. El mă considera ignorantă și insensibilă, ceea ce poate că și eram.

Dar acum avem o relație frumoasă, pe care o întreținem cu produsele din noua gamă Aslavital Mineralactiv, creată pe baza argilei 100% naturale. Având în compoziția lor ingrediente active de ultimă generație: Cobiodefender-ul EMR, complexul Ferulan bogat în acid ferulic, aceste produse au o mulțime de beneficii: hidratarea, detoxifierea tenului și protejarea sa împotriva efectelor stresului urban, regenerarea celulară naturală.



Dar să nu vă imaginați că într-o zi s-a schimbat totul la 360 de grade. O relație sănătoasă și armonioasă se construiește în timp, cu perseverență și răbdare și așa s-a întâmplat și cu noi. Ne-am format împreună o rutină zilnică de îngrijire care ne-a ajutat să ne cunoaștem și să ne înțelegem din ce în ce mai bine. Eu am învățat ce-l face pe el fericit, iar el m-a ajutat să mă simt mai bine și să zâmbesc de fiecare dată când îmi văd chipul în oglindă.

Pot spune cu mâna pe inimă că este o relație minunată pe care nu aș vrea s-o pierd pentru nimic în lume. E adevărat că mai ajustez pe alocuri, adăugând sau alternând produsele Aslavital, dar principiul de bază este același. Acesta constă în 3 pași miraculoși: Curățare-Tonifiere-Hidratare

1. Curățare 


Încep dimineața cu o curățare blândă a tenului meu sensibil cu Apa micelară cu Argilă Aslavital Mineralactiv. Aceasta are o acțiune antipoluare, de detoxifiere și de eliminare a efectelor stresului urban. Aplic apa cu un disc cosmetic pe față, gât și decolteu, fără clătire ulterioară. Tenul meu este astfel curat și pregătit pentru tonifiere.

Seara folosesc aceeași apă micelară pentru îndepărtarea fardurilor și impurităților datorate prafului sau transpirației.

2. Tonifiere


Acest pas are rolul de a purifica și împrospăta tenul, pregătind pielea pentru hidratare. Am descoperit de curând Apa de argilă remineralizantă și tenul meu o adoră. Pe lângă argila 100% naturală extrasă din Munții Pădurea Craiului și netratată chimic, produsul are în compoziția sa și extract organic de Goji care are un efect energizant asupra pielii. Essenskinul adaugă efecte remineralizante, Aquaxylul imprimă efecte hidratante, iar Ferulanul asigură efectele anti-age, de calmare și protecție a pielii. E un adevărat deliciu atunci când pulverizez apa pe față, gât și decolteu.


3. Hidratarea



Hidratarea este poate cel mai important pas din ritualul meu. Ea mă ajută la prevenirea și stoparea ridurilor, oferind tenului flexibilitate și menținând aspectul tânăr și luminos al pielii. Pentru hidratare, folosesc zilnic o fiolă hidratantă detox Aslavital Mineralactiv, singură sau în asociere cu o cremă antirid antipoluare SPF10. Dacă mă grăbesc tare dimineața, aplic doar crema antirid, urmând ca seara să mă bucur în liniște de beneficiile fiolei detox.

Acești 3 pași simpli împreună cu aceste produse naturale au făcut minuni pentru mine și tenul meu. Acum el este mai puternic, mai sănătos și mai fericit, iar eu sunt mai încrezătoare, mai veselă dimineața când mă trezesc și mai relaxată seara când mă odihnesc. Am construit împreună o relație frumoasă și puternică, pregătită pentru a înfrunta vremea potrivnică și timpul neîndurător! 

*Articol scris pentru SuperBlog 2018-Proba 21
**Sursa foto-Farmec, sponsorul acestei probe

0 comentarii: