Cum arată o nuntă perfectă?

23:59 AtelierMarbelle 0 Comments

Să fim serioși, nunta perfectă nu există. Este imposibil ca totul să meargă strună la un astfel de eveniment. Oricât de bine este planificat totul, oricât de mult v-ați strădui să fie totul ca la carte, vă garantez că tot se va întâmpla ceva care să vă dea planurile peste cap. Se poate ca DJ-ul să o ia razna cu muzica, fotograful să întârzie, ospătarul să se uite urât la invitați, mirele să calce pe picioare mireasa la dansul mirilor, soacra mică să nu se înțeleagă cu soacra mare și tot așa...

DAR sfatul meu este să nu vă pierdeți în detalii de acest gen. Chiar dacă nu iese totul exact așa cum ați planificat,  încercați să nu vă stresați prea tare, să vă simțiți bine și să vă bucurați de această minunată zi din viața voastră.

Nu poți mulțumi pe toată lumea și nu poți avea absolut totul sub control! Există însă câteva lucruri de care să ții cont pentru a avea o nuntă...aproape perfectă. Iată care sunt acestea:

Persoanele invitate

Din punctul meu de vedere, la acest capitol se exagerează foarte mult. Ca să mulțumească pe toată lumea, mirii ajung să invite persoane pe care nu le cunosc, cum sunt de exemplu rude de gradul al n-lea pe care nu le-au văzut niciodată și de existența cărora află doar cu această ocazie.

În cea mai frumoasă zi din viața mea eu aș vrea să fiu înconjurată de oameni dragi lângă mine, de prieteni, de persoane care înseamnă ceva pentru mine, de oameni cu care mă înțeleg bine și cu care îmi face plăcere să mă întâlnesc. Să-mi petrec o zi atât de importantă pupându-mă în stânga și-n dreapta cu 200 de persoane cu care n-am nici o afinitate, nici un punct comun sau pe care pur și simplu nu le cunosc, mi s-ar părea o mare pierdere de timp și energie.

Locația

De îndată ce lista cu invitați este gata, cel mai important lucru pe care îl urmăresc este locația potrivită evenimentului. Dacă restaurantul este curat, frumos și la munte, atunci putem discuta și alte detalii. Dacă este în Poiana Brașov, primește puncte în plus. Dacă are o panoramă frumoasă asupra munților, mă va cuceri cu siguranță. Iar dacă are și cele mai bune condiții de cazare din Poiana Brașov, atunci e clar, nu mai trebuie să caut în altă parte.


Totuși, n-ar strica să aibă și experiență în găzduirea unor astfel de evenimente, facilitățile oferite să fie la standarde înalte, la fel și calitatea mâncărurilor servite. 

De asemenea, pentru mine contează foarte mult și felul în care se comportă angajații restaurantului respectiv, cât sunt de prietenoși și ce impresie generală îmi lasă. Nu mi-ar plăcea să văd fețe îmbufnate, supărate și ofticate care să-mi servească invitații la nuntă, astfel că de-abia după m-am asigurat că acest lucru nu se va întâmpla, voi putea trece la următoarele puncte de pe listă.

În cazul în care mă decid pentru o iluminare specială, ar trebui să văd dacă este posibilă în salonul de nunți din Brașov ales. Sonorizarea adecvată evenimentului este importantă, la fel și ringul de dans,  numărul și tipul meselor disponibile.

O dată aleasă locația, pot trece la următorul punct de pe listă:

Rochia 

Toate miresele visează să aibă cea mai frumoasă rochie de nuntă posibilă. Dar dacă rochia este grea și incomodă, nu prea mai contează că are pietre swarovski sau diamante cusute pe ea. Așa că, mă voi orienta spre materiale ușoare, fluide și o croială simplă care să-mi lase o libertate mare de mișcare.

O mireasă se va așeza și ridica de pe scaun de foarte multe ori în acea zi, va urca scări, va dansa și pentru a putea face toate acestea ea are nevoie de o rochie cât mai comodă. Proba la croitor o voi face cu o săptămână înainte de nuntă, nu mai devreme pentru a nu risca să-mi fie rochia prea strâmtă sau prea largă.

Dansul mirilor

Coregrafiile complicate mă depășesc, așa că voi alege o melodie frumoasă, lentă care să nu-mi dea prea mare bătaie de cap. Ceva fum care să ne acopere pașii greșiți pe ringul de dans și o atmosferă romantică e tot ce-mi doresc. Sunt gata să încep o nouă viață!

*Articol scris pentru SuperBlog 2018
**Pozele sunt preluate de pe site-ul sponsorului probei, Royal Boutique Hotel Poiana Brașov

0 comentarii: