S-a întâmplat demult ceva care mi-a schimbat viața

15:51 AtelierMarbelle 0 Comments

Am deschis ochii. M-am uitat în jur și pentru câteva secunde nu am știut unde mă aflu. După încă câteva secunde mi-am amintit: sunt în taxi. Am adormit. Sunt singură, e noapte. Șoferul nu este la volan. Ceva îmi spune să mă dau jos și să plec. Să nu mă mai uit în urmă. Am deschis repede portiera și am pășit în întuneric. Mi-am rotit privirea în stânga și-n dreapta, dar degeaba. Nu știam unde mă aflu. Nu știam încotro să mă îndrept. Am băgat instinctiv mâna în geantă, căutând telefonul mobil. Nu era acolo. Am intrat în panică.

Am început să alerg pe trotuarul larg. Vedeam clădiri înalte în jurul meu, însă nu recunoșteam nimic. Nu era nimeni pe stradă, dar inima a început să-mi bată cu putere. La câțiva pași în spatele meu, am auzit mișcare. Nu am îndrăznit să mă uit, am continuat să merg înainte, spre nicăieri. Nu știu cât a trecut, 5 sau 10 minute, dar au fost cele mai îngrozitoare momente din viața mea. Pe urmele mele chiar era cineva care mă urmărea, iar eu mă simțeam ca o pradă care are pe urmele sale dușmanul său de moarte. Am mărit pasul, atât cât eram în stare și, dintr-o dată, am văzut în față două persoane, un cuplu, bărbat și femeie. Au apărut de nicăieri, așa cum apar doar în filme. Instinctul m-a făcut să mă duc direct la ei, am știut că nu am altă soluție. I-am rugat să mă ajute, să sune pe cineva să vină după mine.

.........

Seara aceea se putea termina prost. Foarte prost. Pentru multe fete se termină din păcate așa. Pentru mine, seara aceea a fost momentul în care am primit o a doua șansă la viață. Felul în care privesc greutățile și micile supărări din fiecare zi s-a schimbat complet. Acum sunt fericită să am tot ce am, sunt recunoscătoare să fiu aici, exact unde sunt acum, în acest moment al vieții mele. Și datorez asta acelui cuplu care m-a ajutat. Mă gândesc în fiecare zi la ei, cu toate că nu i-am mai văzut niciodată.

.........


Am scris acest text la invitația Borealy.ro de a-mi aminti un moment remarcabil din viața mea și de a-i mulțumi persoanei care mi-a schimbat modul de a gândi și stilul de viață.

Adevărul este că m-am gândit de multe ori cum aș putea să le mulțumesc celor doi pentru ce au făcut pentru mine. Mi-ar fi plăcut să știu mai multe despre ei, când s-au născut, de exemplu. Le-aș fi trimis cadouri de zi de naștere în fiecare an cu un mesaj de mulțumire atașat. Aș fi ales ceva special pentru fiecare dintre ei, ca să vadă cât de mult îi prețuiesc.

Aș fi ales cadoul cu grijă și m-aș fi străduit ca acesta să se potrivească personalității fiecăruia dintre ei. M-am uitat și eu pe site la Borealy să-mi imaginez ce aș alege pentru ei și am găsit cadouri atât de frumoase...


Ce cadouri pentru ea aș fi ales


Pentru o femeie cele mai frumoase cadouri sunt bijuteriile. Bineînțeles că ar fi trebuit să-i știu gusturile persoanei respective, ce-i place și ce i se potrivește. Însă cu siguranță aceste cadouri i-ar fi plăcut:

Cercei Borealy Argint 925 MagicJewelry, Gold Plated

Acești cercei simpli sunt ideali atât pentru o ținută mai elegantă, cât și pentru una casual sau sport. Se pot purta în orice împrejurare, sunt de mare efect și se găsesc și pe varianta argintie, în funcție de preferințe. De asemenea, se pot personaliza cu orice mesaj, astfel că i-aș fi scris un mesaj de mulțumire deosebit.  

Brățară Borealy Glowing Crystals

O brățară ca aceasta este un cadou prețios pe care o femeie l-ar putea purta în ocazii speciale. Este o brățară specială pentru o persoană specială, așa cum este Ea în sufletul meu.

Ce cadouri aș fi ales pentru el


Întotdeauna mi-a fost un pic mai greu să aleg cadourile pentru bărbați. Însă știind că era un domn elegant, cred că nu aș fi greșit cu acest cadou:

Set Pierre Cardin - personalizabil

Acest set format dintr-un portofel Pierre Cardin din piele naturală și o pereche de butoni Borealy este un cadou elegant pentru un domn deosebit. Portofelul poate fi gravat cu un mesaj frumos de mulțumire sau orice alt mesaj.


Știu că uneori un simplu ”mulțumesc” este suficient, însă dacă oferi un cadou cuiva, acea persoană poate să-și amintească de tine de fiecare dată când privește darul respectiv. Să dăruiești un cadou din inimă, să fii recunoscător și să mulțumești persoanei care a fost alături de tine în momentele grele din viața ta reprezintă sunt unele dintre cele mai frumoase sentimente pe care le putem trăi vreodată.

Acest articol a fost scris pentru Superblog Spring 2019, iar fotografiile sunt preluate de pe site-ul Borealy.ro

0 comentarii: