Pizza, rușii și un dosar ultra-secret!

16:34 AtelierMarbelle 0 Comments


Discuție între doi vechi prieteni:
-Ne ne-am mai auzit demult. Ce mai faci?
-Oh, s-au întâmplat așa de multe de când nu ne-am mai văzut....
-De-abia aștept să ne vedem ca să-mi povestești!
- Păi, hai să ne vedem la o pizza!

..........

Mamă-copil:
-Bravo, iubitule, ai câștigat primul tău meci de tenis!
-Sunt așa de fericit!
-Ești cel mai tare!Trebuie să sărbătorim!
-Yuppiiiii!!!!Mâncăm pizza!!!

.........

Alți doi prieteni:
-Azi e meciul cel mare.
-Da. Hai la mine să-l vedem împreună!
-Gata, s-a făcut. Eu aduc berile.
-Super, eu comand o pizza!

Sunt atâtea motive de sărbătorit și un singur mod de a o face: comanda pizza! Sincer, nu-mi dau seama ce au făcut italienii ăștia cu noi de ne-au înnebunit de tot cu pizza lor. Mergem la o zi de naștere, mâncăm pizza! Sărbătorim 3 ani de căsnicie, comandăm o pizza! A dat gol Steaua, comandăm pizza! Pe bune, ce mare brânză are pizza asta de ne-a luat mințile în așa hal? 

Da, știu, e delicioasă, ieftină și sățioasă! Trei caracteristici care au fost suficiente pentru a convinge tot Globul, de la est la vest și de la nord la sud!

Ok, am înțeles, dar chiar să vină rușii peste noi și să ne gătească pizza? Asta chiar e culmea! Eu știu una și bună: rușii sunt buni la IT, la gimnastică și patinaj artistic, la șah și spionaj, dar chiar la pizza, zău! Așa că, atunci când am auzit de Dodo pizza, o companie din Rusia care a ajuns rețea internațională, cu peste 450 de pizzerii în 12 țări, mi-am zis că așa ceva trebuie neapărat investigat!!!

Și uite așa am ajuns eu să-mi pun ochelarii de spionaj, să intru pe site ca să dau comandă și să găsesc chestia asta:

N-am stat deloc pe gânduri și m-am angajat cu o discreție demnă de filmele de spionaj într-o misiune sub acoperire, ultra-secretă. Am comandat rapid o pizza italiană (special le-am făcut asta!!!) și am așteptat operațiunea de livrare pizza. Am stat cu ochii pe ceas, bineînțeles, pentru că Dodo pizza promite să livreze în 45 de minute și dacă întârzie, oferă o pizza gratis. ”Să vezi cum mă fac eu cu o pizza gratis!” mi-am spus atunci în gând și m-am înarmat cu răbdare. 

În tot acest timp, cu ochii mei de spion, m-am uitat repede pe site să văd cum mi se prepară pizza în timp real pentru că Dodo pizza are și camere web care transmit în direct tot ce se întâmplă în bucătăriile pizzeriilor. Super tare, nu-i așa? V-am spus eu că rușii se pricep și la IT ... 

Și uite așa, timpul a trecut, pizza a venit! În timp util, fără nici un pic de întârziere!!! Păi, se poate?

În fine, am trecut peste asta și am trecut la desfăcut pizza. Mirosul minunat care m-a întâmpinat a făcut posibilă activarea reflexului lui Pavlov (rușii ăștia) și m-am putut abține doar atât cât să fac repede o poză:

Dintr-o privire am văzut că e crocantă atât cât trebuie, ingredientele sunt toate la locul lor și mi-am dat seama că până acum n-am nimic de reproșat. 

Apoi, din acel moment, nu-mi mai amintesc nimic. Nu-mi amintesc cum am reușit să devorez o pizza întreagă (cea cu blatul de 25 de cm, nu mă judecați) și nu-mi amintesc cât timp a trecut. Dar îmi amintesc senzația de plăcere pe care am simțit-o cu fiecare felie savurată! Și atunci n-am mai avut ce face și am spus un lucru pe care nu credeam că-l voi spune vreodată: rușii chiar se pricep și la pizza. Apoi, ca un spion bine instruit, am scris repede raportul, am închis dosarul și am clasat cazul! Și cu ocazia asta am sărbătorit și primul meu caz rezolvat în calitate de spion ultra-secret!

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2019!



0 comentarii: