Revelion în Ținutul zâmbetelor

23:03 AtelierMarbelle 0 Comments

Vreau să fiu răsfățată, vreau să uit de probleme și de responsabilități. Mi-ar prinde bine o pauză și o evadare din rutina cotidiană pentru a-mi reîncărca bateriile. Vreau să plec undeva departe, undeva unde să fie mult soare și multă liniște. Fără să sune ceasul dimineața, fără să mă grăbesc la vreo ședință plicticoasă și fără să gonesc pe linia de tramvai ca să ajung să-mi iau copiii de la grădiniță. Vreau să mă prăjesc la soare și să-mi răsfăț papilele gustative cu preparate delicioase gătite de altcineva, nu de mine.

Astfel de gânduri îmi treceau prin minte zilele trecute căutând oferte speciale Revelion. Ca blogger de travel* pașii mi-au umblat prin nenumărate locuri, în mai multe colțuri ale lumii. Dar de data asta voiam un loc total diferit și, frunzărind oferta de Revelion Christian Tour, mi-a atras atenția un loc minunat pe care de mult îmi doresc să-l vizitez, și anume Thailanda. Mi-am dat seama că este destinația perfectă pentru mine și iubitul meu pentru că tot ce-mi doresc și am nevoie în acest moment se găsește acolo: plajă, soare, relaxare și peisaje de vis. 

M-am uitat repede în pușculiță să văd cât de mult mă pot întinde, am făcut repede niște calcule, am strâns puțin din dinți și am spus că merită efortul. Un Revelion in Thailanda ar fi o ocazie perfectă pentru a încheia un an în care am avut parte de multă muncă, stres și agitație. 

Vreau să trec în următorul an bucurându-mă de peisaje spectaculoase, de răsfățuri culinare și muuulte masaje. De Anul Nou, vreau să-mi delectez simțurile cu mâncăruri rafinate într-un restaurant sofisticat în Bangkok și să ciocnesc un pahar de vin împreună cu iubitul meu. M-am gândit chiar și la meniul meu de revelion care va include o supă picantă Tom Kha Gai cu pui și lapte de cocos, o salată de papaya Som Tam și niște fructe exotice la desert: rambutan, longan sau durian, le voi încerca pe toate. 

Voi spune ”La mulți ani, 2019!” cu zâmbetul pe buze și cu speranță în suflet. Speranța că în anul ce va veni voi învăța să mă bucur mai mult de ceea ce am, să fiu mulțumită și mândră de mine. Speranța că anul viitor voi zâmbi mai mult, mă voi juca mai mult, mă voi iubi mai mult și mă voi certa mai puțin. Nu degeaba am ales ”Ținutul zâmbetelor” ca destinație de revelion! 

Primele zile ale anului 2019 mă vor prinde apoi pe plajă. De-abia aștept să mă întind relaxată pe plajele cu nisip alb din Phang Nga Bay, să mă plimb prin pădurea de mangrove și să fac slalom printre stâncile calcaroase care se înalță din apa de o culoare ireală de verde-smarald. De-abia aștept să merg pe urmele lui James Bond și să văd spectaculoasa stâncă ce-i poartă numele, să mă plimb cu barca și să mă minunez de spectacolul naturii.  

    
Luna decembrie este o perioadă perfectă pentru a vizita Thailanda, temperaturile sunt suportabile, iar apele sunt liniștite. Astfel că mi-ar plăcea să fac snorkeling în apele line din Phang Nga și să văd cu ochii mei minunații pești colorați pe care i-am văzut în emisiunile de la National Geographic. Pentru recifele de corali probabil că voi avea nevoie de scufundări mai adânci, așa că îmi voi face curaj să încerc și așa ceva pentru prima dată în viață. Tot la capitolul experiențe noi voi adăuga și vizitarea peșterilor subacvatice despre care am auzit atâtea, acele peșteri magnifice, pe jumătate scufundate unde se pot admira diverse picturi rupestre sau imagini ale lui Buddha. 

Promit să nu plec din Thailanda până nu văd unul din acele apusuri de soare care te lasă cu gura căscată. Atunci când soarele colorează cerul în nuanțe de portocaliu, roșu sau bordeaux vreau să fiu alături de iubitul meu, să-l strâng de mână și să mă bucur din plin de darul acesta care se numește VIAȚĂ!


*Articol scris pentru SuperBlog 2018-Proba 19 în care trebuia să ne imaginăm că suntem bloggeri de travel. Fotografiile sunt preluate de pe site-ul Christian Tour, sponsorul acestei probe și pixabay.com





0 comentarii: