Cum să creezi 7 ținute diferite cu o singură pereche de jeans

20:18 AtelierMarbelle 0 Comments


Cine spune că nu iubește blugii ori minte, ori minte. Din două, una!

Să fim serioși, blugii sunt cea mai tare invenție în materie de îmbrăcăminte!Slimfit sau boyfriend, tăiați sau simpli, albaștri, gri sau negri, cu modele înflorate, paiete, capse și tot felul de alte nebunii, blugii sunt de toate felurile, modelele și culorile. Orice persoană își poate găsi perechea de blugi potrivită, indiferent de gusturile și pretențiile avute.

Putem spune că în lumea asta mare există o adevărată ”bluejeans mania”. Muncitorii îi poartă,  directorii îi poartă, mămicile și tăticii îi poartă, ba chiar și bunicii îi adoră! Indiferent că e vorba de blugi de damă sau blugi de bărbați, toată lumea este înnebunită după ei! Păi, sunt comozi, lejeri, versatili, cum să nu te îndrăgostești de ei?

Vă spun drept că eu nu am rezistat puterii lor de atracție, astfel că s-au strâns ceva perechi în garderoba mea (nu dau numere, că s-ar putea să mă credeți puțin nebună!!!). Însă, dacă ar fi să aleg o pereche favorită, ar fi destul de ușor. M-aș opri la o pereche de blugi slimfit (pentru că stilul acesta mă avantajează cel mai bine, având în vedere forma corpului meu), de culoare albastru închis, super comozi, pe care i-am achiziționat de pe internet. Aș putea trăi liniștită cu această pereche o săptămână întreagă, apoi i-aș băga la spălat să mă țină înc-o săptămână, și-apoi încă una, și încă una, și tot așa!

Dacă nu mă credeți, luați și priviți mai jos cum ar arăta săptămâna mea dacă aș purta aceeași pereche de blugi în fiecare zi:

1. Ei bine, o să încep ziua de luni cu o cămașă albă și tocuri. Ghetuțele acestea aurii mi-au căzut cu tronc și se potrivesc perfect cu șalul primit de la sora mea de Crăciun. Ca accesorii, cred că este suficient dacă  aleg doar acești cercei din plastic de la Mango, pe care toate colegele de la birou îi vor admira.

2. Marți trecem la sacou. Dacă aleg un tricou alb, simplu și un sacou albastru, cred că este nevoie de puțină culoare, astfel că celelalte piese de îmbrăcăminte pe care le voi alege vor fi colorate, atât cât să condimenteze puțin ținuta.

3. Miercuri nu am chef de tocuri. Am decis să iau ghetele acestea super comode și, pentru că este un pic mai răcoare afară, voi pune pe mine un poncho foarte călduros. Sunt gata de ieșit în traficul înfiorător când îmi dau seama că nu pot pleca de-acasă fără geantă! Mă grăbesc să iau din cuier această minunată geantă galbenă și iată, acum sunt gata de plecare!!!
4. Joi mă întorc la tocuri. Pot să jonglez în fiecare zi cu încălțămintea de damă pentru că am avut grijă de-a lungul timpului să mă aprovizionez cu tot felul de modele, forme și culori. Azi voi alege perechea mea preferată de botine roșii cu toc, cu care minunații mei blugi vor face casă foarte bună. Îmi voi lua un tricou alb cu imprimeu și trenci-ul verde de care m-am îndrăgostit din prima clipă.
5. Vineri sunt cu gândul deja la weekend, așa că mă voi îmbrăca lejer. Blugii îi voi asorta cu o cămașă tot din denim, voi adăuga un cardigan lung și comod, iar ghetele argintii vor completa ținuta acestei zile.


6. Sâmbătă ies în oraș cu prietena mea cea mai bună. Mi-a plăcut foarte mult puloverul acesta scurt, cu model de zebră, astfel că am încercat să construiesc o ținută care să-l includă. Pentru că la o astfel de ieșire, tocurile sunt obligatorii, am ales botinele acestea simple, iar ca accesorii poșeta Liu Jo cu lanț și șapca din colecția Answer.
7. Pentru duminică, am căutat ținuta perfectă pentru o plimbare în parc cu copiii mei și am ales să asortez blugii cu o geacă sport, adidași și obligatoriu un rucsac. Îmi place foarte mult rozul acesta prăfuit, astfel că era imposibil să-l ocolesc!
Și uite cum am rezistat o săptămână cu o singură pereche de jeans! Voi ce ținute ați fi ales în locul meu?

*Articol scris pentru SuperBlog 2018- Proba 12
**Sursa foto: answer.ro

0 comentarii: