Blogul este pentru mine o călătorie

21:18 AtelierMarbelle 0 Comments

”Ești o insensibilă și n-ai nici un pic de talent literar!” 

Aceste vorbe au sunat ca un refren în mintea mea mult timp după ce profesoara de română mi le-a spus. Hrănită vreme de câțiva ani cu aceste cuvinte, mintea mea și le-a însușit și a acționat în consecință. Am început să mă feresc de literatură și de tot ceea ce avea legătură cu cuvintele. Am început să urăsc compunerile, devenind pentru mine o adevărată corvoadă să caut cuvintele potrivite și să jonglez cu ele.

Anii au trecut, eu m-am orientat spre domenii mai ”realiste”, am învățat să calculez ROI și ROE și am lăsat creativitatea și ”spiritul umanist” deoparte. Joburile mi le-am ales după cât de mulți bani produceau și nu după câte satisfacții îmi aduceau. Și a funcționat bine o perioadă, însă treptat simțeam nevoia de altceva. Partea artistică sau creativă din mine nu-mi dădea pace, voia să iasă la suprafață.

Nu-mi aduc aminte cum am descoperit produsele handmade, dar pentru mine acesta a fost începutul. Am început să frecventez comunitatea creatorilor de handmade, să merg la târguri, să caut cele mai frumoase produse și cei mai talentați artiști. Îmi plăcea să fac parte din această comunitate și-mi doream să găsesc cât mai mulți oameni cu aceeași pasiune. Și așa s-a născut ideea blogului.

Am început să postez interviuri cu artiști handmade, să scriu despre evenimente handmade, să organizez astfel de evenimente, să pun poze și să scriu diverse articole pe blog. Mă simțeam bine în această nouă ipostază de bloggeriță, iar tot ceea ce cream cu ajutorul blogului îmi oferea o energie pozitivă. Eu cred că până la urmă asta contează, să te simți ok cu tine însuți, să fii satisfăcut de ceea ce faci și realizezi. Iar dacă blogul reușește să-mi dea starea asta de satisfacție, atunci vorba aceea: ”Let it be!”

Când am început să scriu, am ales platforma Blogger pentru că era cam singura pe atunci. Ideea este că acum mă gândesc să revitalizez blogul, să încep să fiu mai prezentă în mediul online, să scriu constant, să încerc să dau valoare acestui blog și cu ocazia asta, să mă redescopăr pe mine. Așa că, eu cred că a venit timpul să-mi cumpăr un domeniu web.ro.

Atunci când creezi un blog, primul lucru de care ai nevoie este un nume și să-i asociez acelui nume un domeniu web. Mie îmi place tare mult cum sună numele pe care l-am ales pentru blog și mi se pare că se potrivește perfect cu ceea ce vreau să fac. Vreau să fiu sigură că acest nume va fi al meu pentru mult timp și astfel voi face toate demersurile să-l înregistrez ca domeniu. Norocul meu este că înregistrarea unui domeniu este cum nu se poate mai simplă, durează doar trei minute și voi avea numele ales atâta timp cât mi-l doresc (și plătesc).

sursa foto: domaz.ro

Un domeniu se înregistrează pe o anumită perioadă de timp (de la 1 an la 10 ani), iar prețurile depind de perioada pe care ți-ai ales-o. Cu cât această perioadă este mai mare, cu atât și reducerea de preț este mai mare, iar avantajul este că nu mai trebuie să-ți bați capul ceva timp cu termenul de expirare!

Nu știu de unde nevoia asta de a scrie pe blog, nu știu ce mă îndeamnă să scriu și nici nu știu unde mă va duce această pasiune. Știu doar că lucrurile care trebuie să se întâmple, se întâmplă, mai devreme sau mai târziu. Și mai știu că trebuie să-mi urmez instinctele, chiar dacă nu știu încotro mă vor duce ele. Nu cred că e nevoie să știu încotro mă va duce fiecare pas pe care-l fac, trebuie doar să am curajul să fac pasul respectiv. Lucrurile vor veni de la sine, iar eu mă voi bucura de călătorie!

*Articol scris pentru SuperBlog 2018- Proba 11

0 comentarii: