Visează, aventurează-te, trăiește!

16:43 AtelierMarbelle 0 Comments

Lumea asta este atât de mare și, cu toate astea, universul în care trăim este atât de mic. Rutina zilnică ne omoară, iar singura aventură de care avem parte este drumul de-acasă până la serviciu. Casă-birou, birou-casă. Din când în când o ieșire la mall, o evadare la munte (unde jumătate de aventură se consumă pe drumul dus-întors), o ieșire cu prietenii (dacă ai cu cine lăsa copiii) și cam atât. Aventuros, nu?!?

Mi se pare că ne construim o viață în care visele nu mai au loc. Sau cel puțin visele adevărate, de genul celor care te îndeamnă să cutreieri lumea în lung și lat, să ajungi la capătul lumii, să explorezi, să cunoști, să înveți, să fii liber! Le-am înlocuit cu ”vreau o vilă cu trei etaje, o mașină luxoasă în fața porții, țoale de firmă și vreau să fiu vedetă” (nici nu mai contează ce fel de vedetă, atâta timp cât curg biștarii!). Ne prăjim la soare în Grecia sau Turcia, ne ghiftuim la all-inclusive și după aia, ne întoarcem acasă, la aventura zilnică din trafic.

Când mă gândesc ce frumoase erau visele mele din copilărie, în ce locuri voiam să ajung, îmi vine să țip!!! Între două sarmale de făcut, trei pamperși de schimbat și 5 șefi de mulțumit, mi-am pierdut spiritul de aventură. De fapt, mi-am pierdut libertatea, pentru că din punctul meu de vedere să ai poftă de aventură înseamnă să ai un spirit liber.

De ceva timp însă, m-a trăsnit un dor de ducă, dar un dor din-acela pentru lumi îndepărtate, neumblate sau total diferite de ce văd în fiecare zi. Vreau să-mi hrănesc ochii cu peisaje de genul acelora pe care le vezi doar la National Geographic și vreau să simt măreția Mamei Natură! Vreau să văd întinderi nesfârșite sau peisaje sălbatice, grandioase! Și vreau să mă minunez!

Căutând pe internet o destinație care să-mi îndeplinească aceste dorințe, am dat peste Extreme Travel, prima agenție de turism de aventură din România, care organizează excursii personalizate oriunde pe Terra. 


Să mergi în safari, să faci excursii în junglă sau să vezi triburi primitive e chiar posibil. Poți alege să mergi ORIUNDE! Expediție în Africa, ascensiune pe Kilimanjaro, plajă în Zanzibar, alege un punct pe hartă și poți ajunge acolo! Vă dați seama cât de tare este asta?!!??   

Când găsesc o astfel de ofertă, sincer mi-e foarte greu să aleg pentru că vreau să le cuprind pe toate. Ce mult mi-ar plăcea ca în viața asta să reușesc să ajung în toate locurile alea spectaculoase! 

Dar acum, inima mea s-a setat pe o călătorie la capătul lumii, în Patagonia si Tara de Foc și nu vrea deloc să se schimbe. Sunt deja cu mintea acolo, în expediția asta fantastică! 




Ce poate fi mai frumos decât să te duci acolo unde Atlanticul întâlnește Pacificul, în Țara de Foc, în cel mai sudic punct de pe planetă, să poți vizita coloniile de Pinguini și să mergi la ghețarul Perito Moreno, ca să vezi uriașii pereți de gheață, înalți de 70 m! 



Peisajele astea parcă sunt din altă lume! O lume care exista doar în mintea mea, încă de pe vremea când citeam Jules Verne și încercam să-mi imaginez cum arată Capătul Lumii. Îmi doream enorm să traversez strâmtoarea  Magellan și să văd cu ochii mei toate apele alea învolburate pline de pirați de mare și de epave doldora de aur și alte bogății. Să străbați locurile împânzite cu sute de ani în urmă de faimoșii căutători de aur și să vezi cu ochii tăi locuri de care ai învățat și citit prin cărți înseamnă pentru mine un vis devenit realitate!

Sunt convinsă că o aventură mai spectaculoasă decât asta nu aș fi putut găsi: ghețari, lacuri, torente vijelioase și munți maiestuoși, asezonați cu puțin tango în Buenos Aires și cu mult vin în Santiago de Chile! O minunăție! Iată mai jos traseul copleșitor din oferta Extreme Travel. Eu mi-am făcut deja bagajul. Voi? 



*Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018 , iar fotografiile sunt preluate de pe site-ul sponsorului probei, Extreme Travel



0 comentarii: