Gică și restaurantul inteligent, dragoste la primă vedere

21:53 AtelierMarbelle 0 Comments

Obosit de slugăreala îndurată zi de zi la locul de muncă, protagonistul nostru, Gică, își ia nevasta de la cratiță, își smulge copilul de la calculator și îi scoate în oraș să ia cina la restaurant. Să ne înțelegem, nu la un restaurant din-acelea din centru care oferă preparate gourmet. Ei s-au dus, ca tot românul, la mall, la fast-food. Gică nici nu știe ce e aia gourmet. Pentru Gică, o experiență culinară reușită este atunci când i se trântește în farfurie o porție de juma' de kil, ceva ieftin și mult. Să se sature dom'le, dacă tot dă niște bani!

Și-n plus de asta, Gică vrea să fie servit. Toată ziua la muncă face ce-i zic alții. Trebuie să-l mulțumească pe șefu', să asculte vorbăria fără sfârșit a acestuia, să fie de acord cu ideile lui aberante, să dea din coate  ca să fie primul pe listă la mărire de salariu și câte și mai câte. Astăzi, Gică vrea să fie servit, ascultat, respectat!

Și nu vrea să stea la coadă!

Dar, o dată ajuns la fast-food, observă că e coadă, bineînțeles! Ca mai întotdeauna! Așa că, n-are ce face, se așează nemulțumit la rând, numără persoanele din fața lui (șase) și e deja pe jumătate nervos. Cucoana care e acum prima la rând adaugă extra topinguri, se răzgândește, apoi nu vrea nu-știu-ce sos care face parte din rețeta de bază a preparatului pe care-l comandă. Apa trebuie să fie neapărat la temperatura camerei și vrea să plătească cash. Ah, ba nu, vrea plata prin card, că nu are suficienți bani la ea!

Angajatul restaurantului apasă de zor pe butoane, adaugă, modifică și totul merge strună! Gică nu știe, dar toate astea se datorează sistemului software marcaj restaurant  Expressoft Technology, care este un software personalizat, special conceput pentru a optimiza activitatea oricărui tip de restaurant. 

Capabil să gestioneze foarte rapid și corect comenzile clienților, software-ul de la Expressoft este foarte prompt chiar și în intervalele cele mai aglomerate din timpul zilei. Datorită funcționalității de tip ”Fluidizare comenzi” și a posibilității de personalizare a meniurilor, softul ajută restaurantul să reducă timpul de preluare a comenzilor și automat timpul de așteptare a clienților aflați la rând.

Și uite așa, Gică vede cum numărul persoanelor din fața lui scade. Se minunează și recunoaște că asta îi mai atenuează un pic nervozitatea, atât cât să citească meniul și să hotărască, împreună cu familia sa, care va fi comanda finală. N-apucă bine să se consulte cu consoarta, că iată, i-a venit și lui rândul. Nu-și permite însă să zâmbească, trebuie să fie serios ca să dea comanda. Trebuie să fie atent să nu-i încurce vreun meniu sau să-i adauge ceva în plus, că ăștia atât așteaptă să te înșele. 

Gică nu știe, dar o să vadă repede, că sistemul de POS restaurant de la Expressoft are un ecran secundar, special pentru client, care afișează în timp real comanda și alte informații utile pentru acesta. Așa că Gică respiră ușurat că totul este sub controlul său!  

E aproape gata, trebuie doar să plătească. Bagă mâna să scoată portofelul, când își dă seama că l-a uitat acasă. Se uită cu un ochi încruntat la nevastă-sa, de parcă ea era de vină pentru una ca asta, și e gata să ia foc. Într-un târziu își dă seama că are telefonul la el și poate să facă plata cu el, dar ce, ți-ai găsit, ăștia de la fast-food nu au ei facilitatea asta!

Ce nu știe încă Gică, dar este pe cale să afle, este faptul că versiunea de software Expressoft Check oferă posibilitatea clienților să achite comanda folosind mai multe modalități de plată, inclusiv Mobile Pay:

Gică al nostru scoate astfel telefonul, plătește comanda și primește pe deasupra și un discount datorat punctelor bonus acumulate în contul său de client fidel. Cu ajutorul aplicației Expressoft, procedura de fidelizare a clienților a devenit floare la ureche pentru restaurantul cu pricina, iar Gică pleacă mulțumit să-și savureze cina. 

E un om important, servit, ascultat, respectat!


*Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018
**Sursa foto: expressoft.eu

0 comentarii: