Cea mai romantică experiență într-un city break alături de CHRISTIAN TOUR

20:26 AtelierMarbelle 0 Comments

Sunt o femeie ”în floarea vârstei”, căsătorită de peste un deceniu, am doi copii, nervi rămași foarte puțini, iar despre răbdare, ce să mai vorbim? Mai deloc. Îmi văd soțul dimineața, la plecare și seara târziu, la culcare. Vorbim câteva minute la telefon sau ne trimitem câteva mesaje scurte pe WhatsApp. Copii, programări, probleme, activități extrașcolare, facturi neplătite, lucruri de genul ăsta. Asta este viața mea? Cred că am nevoie de o vacanță!!!

Nu cer mult, doar două zile de stat degeaba, cu paharul de vin într-o mână și cu mâna iubitului meu în cealaltă mână, să ne scăldăm puțin în soare și să ne sorbim din priviri. Știu, aș putea trimite copiii la mama și să avem casa doar pentru noi, dar eu vreau o evadare! Vreau alt peisaj, vreau alt aer, vreau altă atmosferă!

Și iac-așa a încolțit, în mintea mea, o idee mică cât un sâmbure: vreau un city break. Apoi, sâmburele a început să crească, iar eu am început să caut destinația perfectă pentru starea și dorințele mele. Și cum harta lumii se află chiar pe biroul meu, am închis ochii, am îndreptat degetul și m-am aruncat fără nici o emoție spre destin.
sursă foto: pixabay.com

Posibilitățile erau nelimitate, însă cred că inima mea a avut ceva de spus și, în cel mai discret mod posibil, a transmis niște semnale magice către creier, făcându-l pe acesta să îndrepte degetul fix spre...Portugalia, o destinație pe care mi-o doresc de multă, multă vreme! Mi s-a părut cea mai firească și mai potrivită alegere, un city break in Lisabona! 
sursă foto: pixabay.com și Christian Tour
Două zile în Lisabona, fără ”mami” în sus și ”mami” în jos, fără șosete de spălat, fără praf de șters și fără mâncăruri de gătit!!!!

sursă foto: pixabay.com

Doar eu și el, mână-n mână, pe străduțele înguste și colorate ale orașului, savurând un vin de Porto la o terasă pitorească din cartierul Alfama și ascultând o muzică miraculoasă: fado.

sursă foto: pixabay.com

Dacă visez, vă rog treziți-mă, dar dacă este un vis care poate deveni realitate, eu zic să mă pun serios pe treabă.

Primul pas: organizarea și planificarea escapadei


De-abia ce m-am așezat și eu să caut pe internet oferte city break, că am și dat peste una dintre cele mai tentante oferte disponibile pe piață, city break Christian Tour. Am rezervat repede 2 bilete de avion Christian Tour, apoi am găsit un hotel pitoresc chiar aproape de centrul vechi al Lisabonei și am început să mă interesez de locurile pe care le-ar putea vizita doi vechi îndrăgostiți, pregătiți sufletește să se re-îndrăgostească!!!

Recunosc că am găsit o mulțime de atracții turistice pe care e păcat să nu le vizitezi. Catedrala Santa Maria Maggiore, Gara Rossio, Mănăstirea Dos Jeronimos, Muzeul Fado, Muzeul Național Azulejos (Muzeul plăcilor de ceramică), Muzeul Trăsurilor și multe altele. Însă noi suntem doi îndrăgostiți, nu mergem să vizităm muzeele. Noi vrem să ne plimbăm prin cartierele portugheze, să respirăm aerul boem al Lisabonei și să gustăm puțin din atmosfera animată a localnicilor.

Astfel că noi ne vom plimba cu funicularul Elevador da Bica, ne vom purta pașii prin grădinile parfumate din Belem, vom privi valurile înspumate ale oceanului tocmai din Turnul din Belem și ne vom odihni într-o bodegă din cartierul Alfama, unde vom bea vin de Porto și vom asculta fado.

Pasul doi: comunicarea escapadei iubitului meu


Soțul meu nu este cel mai romantic om din lume. E o fire pragmatică, îi plac lucrurile logice, fără prea multe înflorituri și cai verzi pe pereți. Pentru el, o escapadă în Lisabona (sau oriunde altundeva) ar însemna bani cheltuiți ”într-un moment neprielnic”. Îmi și imaginez ce va spune când va afla: ”Bani aruncați aiurea. Ce-ți trebuie ție să bei vin de Porto în Lisabona? Imediat trag o fugă la hipermarket, apoi dau drumul la youtube la o muzică din-asta de care zici tu, -cum îi spune, fado?- închizi ochii și zici că ești în Lisabona.”

Ideea e că, banii sunt cheltuiți,rezervările făcute, iar eu chiar vreau să merg în Lisabona! Astfel că, i-am expus problema în felul următor:

”Dragul meu, am o problemă cu nervii! Mă cam lasă!”
”Stai liniștită, dragă, o să treacă!”
”Dragul meu, sunt doar câteva remedii: 1. Pastile de calmare a nervilor, ședințe yoga și mâncăm în oraș în fiecare zi. 2.Vine mama și stă cu noi cel puțin o lună! 3. Mă duci într-un city break la Lisabona.”
Liniște. Și-a dat seama că e o capcană.
”Da, dragă.”
”Ce vrei să spui?”
”Da, dragă, mergem în Lisabona. Chiar voiam să-ți propun o escapadă romantică!”
sursă foto: pngtree.com

















*Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2018-Proba 2

0 comentarii: