Un balcon, un video și o jumătate de vis împlinit

17:43 AtelierMarbelle 0 Comments


Visez să am o casă în mijlocul naturii. Vreau să-mi beau cafeaua în fiecare dimineață înconjurată de verdeață, respirând aer curat și ascultând păsărelele ciripind. Să ies seara pe terasă, cu un șal pe umeri și să privesc cerul înstelat. Să beau un pahar de vin și să ascult liniștea nopții... 

...Dar stau la bloc!!!!!

Recunosc faptul că sunt oarecum norocoasă pentru că am în fața blocului câțiva copaci, dar asta nu înseamnă că aud prea des ciripitul păsărelelor. Tot timpul se găsește vreun vecin să străpungă pereții cu bormașina sau vreun muncitor zelos de la primărie care a venit dimineața devreme să taie copacii sau să aspire frunzele din parc. În plus de asta, părinții care își duc copiii la școală sunt nervoși pentru că vor întârzia la serviciu, așa că își varsă nervii claxonând frenetic. Ceva mai încolo, în intersecție, polițiștii fluieră de zor pentru ”a fluidiza traficul” și așa îmi încep eu ziua!

Seara când ajung acasă, de-abia aștept să ies pe balcon și, cu șalul pe umeri, să privesc cerul înstelat și să mă bucur de liniștea nopții. Dar liniștea nopții, ia-o de unde nu-i. În apartamentul de lângă mine, vecinii se ceartă și sparg farfurii, iar pe strada mai puțin aglomerată, tinerii își fac de cap cu motocicletele turate la maxim. 

Închid ochii și visez la căsuța mea din mijlocul naturii. Când voi găsi locul perfect, mă voi apuca de treabă. M-am gândit deja la tot. Știu ce țiglă metalică voi pune pe acoperis, știu ce piatră decorativă voi pune pe terasă și știu exact de unde îmi voi cumpăra toate materialele de construcții de care am nevoie. 

Am planificat totul până la ultimul detaliu: în primul rând, voi comanda totul online pentru că e mai simplu, mai rapid și e sigur. De data asta nu voi mai umbla ca bezmetica pe la toate depozitele de construcții și magazinele de bricolaj să caut cai verzi pe pereți, așa cum am făcut atunci când mi-am amenajat apartamentul de la bloc. Voiam produse ieftine și în același timp de calitate, doar că nu știam să le deosebesc între ele. Meșterii mă trimiteau pe coclauri, la niște depozite unde știau ei că au produse mai ieftine, dar bineînțeles că mi-am luat țeapă, iar ei și-au luat comisioane. 
Atunci arătam cam așa:

sursa foto: pngtree.com
Acum, voi apela la specialiști, știți, oamenii aceia care se pricep și sunt dispuși să facă toată treaba asta pentru mine. Ei îmi vor găsi cele mai bune oferte de pe piață și astfel mă vor ajuta să economisesc bani. Voi comanda toate materialele necesare online, de pe site-ul lor, voi primi produsele direct de la producător, la mine acasă și astfel voi câștiga timp. Acest timp pe care altfel l-aș fi pierdut cu drumurile de la un depozit la altul, acum îl voi folosi pentru... CE VREAU EU!

sursa foto: vindem-ieftin.ro

Și cum economia de TIMP și BANI nu m-ar fi convins deja, mai există și un bonus, pe care nu-l voi rata deloc: oportunitatea de a face un ban în plus. Cum așa? Păi, iac-așa:

Când voi primi comanda, voi face o recenzie video cu descărcarea materialelor livrate, o voi încărca pe site și voi primi un premiu în bani! Simplu ca bună-ziua! Fără dureri de cap și cu bani în buzunar!

Nu-i așa că viața e frumoasă dacă știi cum s-o trăiești?

sursa foto: vindem-ieftin.ro

Am deschis ochii. Sunt pe balcon, pe cer nu sunt stele, iar paharul de vin încă nu s-a golit. Căsuța mea de vis mai are puțin de așteptat, dar terasa nu, pentru că voi transforma balconul în cea mai frumoasă terasă posibilă. Deschid laptop-ul, accesez site-ul vindem-ieftin.ro, caut piatră decorativă pentru pereți, pardoseală din WPC și mobilier din fier forjat. Am nevoie de câteva informații suplimentare privind pardoseala, iar imediat ce le voi primi de la consilierul dedicat, voi plasa comanda. Bag repede telefonul la încărcat, pentru că voi avea nevoie de el pentru a face recenzia video. Apoi fac baie pe cap să-mi stea bine părul, că mă vede mama pe youtube! 

Visele chiar pot deveni realitate, trebuie doar să cauți în locurile potrivite!

*Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018-Proba 4










0 comentarii: