Eu cred într-un Moș Crăciun cu barbă naturală și cu mult lipici la copii

21:49 AtelierMarbelle 0 Comments



Dacă vă plac provocările, astăzi lansez eu una pentru voi. Vă propun să vă imaginați pentru câteva secunde cum ar fi sărbătorile de iarnă fără Moș Crăciun!

Nu-i așa că nu vă puteți imagina?

Într-adevăr, un asemenea lucru este aproape imposibil de conceput! Moș Crăciun este unul din cele mai iubite personaje, încă din copilăria noastră. Moș Crăciun este atât de prezent în inimile noastre încât nu ne putem imagina un 24 decembrie fără el! Copil sau adult, pentru fiecare dintre noi Moș Crăciun TREBUIE să existe. De ce? Pentru că atunci când el vine în casa noastră reușește să creeze unul din rarele momente de magie din viața noastră. Iar fără magie, viața devine doar o succesiune de întâmplări în alb și negru. Nu știu voi ce părere aveți, dar eu vreau ca viața mea să fie colorată!

Așadar, Moș Crăciun TREBUIE să existe, iar noi avem nevoie să credem în el. Eu #credinmoscraciun. Nici nu se poate altfel! Toată copilăria mea mi-am imaginat cum vine Moș Crăciun pe sania lui magică să aducă cadouri pentru toți copiii cuminți și m-am întrebat cum reușește Moș Crăciun să ajungă la atâția copii într-o singură noapte. Toată copilăria mi-am făcut scenarii în care mă gândeam cum să fac să-l prind când vine seara târziu și de fiecare dată simțeam o mică dezamăgire când nu reușeam. Noroc că-mi lăsa ceva cadouri sub brad. Era bine și așa!

Iar în rarele momente în care îl vedeam în carne și oase, încercam să-l trag de barbă, dar el nu mă lăsa...Mă întreb de ce oare?

Acum nu mai sunt copil, dar asta nu mă împiedică să cred. Acum am copii la rândul meu și încerc să văd viața și prin ochii lor. Iar în ochii lor se vede foarte clar un Moș Crăciun. Și pentru că acest Moș Crăciun este atât de real, și de bun, și de darnic, începem să ne întocmim listele cu dorințe de prin luna august și trimitem cel puțin zece scrisori către Polul Nord.În zilele noastre se pare că Moș Crăciun este un pic mai darnic decât era în copilăria mea, dar nu mă pot supăra pe el!

Nici un copil nu trebuie să fie lipsit de bucuria de a primi un Moș Crăciun în casa lui. Nici un copil nu trebuie lipsit de plăcerea de a-l jumuli și de a-l trage de barbă pe Moș Crăciun. Pentru ca asta să se întâmple, cum știm cu toții, avem nevoie de puțin ajutor. Și acest ajutor vine chiar din partea lui Moș Crăciun și a echipei sale, cei de la inchiriazamoscraciun.ro.












Ei se vor da peste cap, vor face giumbușlucuri numai de ei știute, astfel încât moșul cel cu barbă albă naturală pe care toți îl vrem și-l așteptăm, să fie prezent în casele noastre în seara de Crăciun. Ho-Ho-Ho! Se aud deja sunete de zurgălăi?

Poate că în seara de Ajun nu va fi zăpadă. Poate că în seara de Ajun nu vor fi flori înghețate la ferestre, însă cu siguranță cei care #credinmoscraciun vor avea parte de un Moș Crăciun cu tolba plină. Nu știu dacă va veni cu sania, cu trăsura sau dacă se va teleporta, dar știu sigur că Moș Crăciun va veni cu un zâmbet cald și cu barbă naturală. Și  mai știu că Moș Crăciun va fi carismatic, vesel și cu mult lipici la copiii cuminți și nerăbdători. Pentru că Agenția de Casting se ocupă să găsească omul potrivit pentru fiecare rol, în casele voastre va fi prezent cel mai autentic Moș Crăciun cu putință și va crea o atmosferă pe care copiii nu o vor uita prea ușor. Momente magice și copii fericiți, ce altceva ne-am putea dori ca părinți?









Dar atenție! Moș Crăciun este un domn foarte ocupat și trebuie să-și aranjeze agenda din timp, în așa fel încât fiecare copil cuminte să se poată bucura de prezența lui. Astfel că e cazul să nu mai așteptați ca Moșul să se aglomereze și faceți o rezervare din timp! Numai așa veți avea garanția că Moș Crăciun va veni la copiii voștri exact în ziua și ora la care îl așteptați.

Vă dorim să aveți parte de sărbători magice și de un Moș Crăciun autentic!




0 comentarii: