Avem și noi regina noastră: BORSEC, Regina Apelor Minerale
”Am primit marfă nouă din Germania!””Avem produse nemțești de cea mai bună calitate”!
După atâția ani de la revoluție, încă se mai păstrează în România mentalitatea că produsele de import sunt de calitate superioară față de cele românești. După atâția ani de la revoluție, majoritatea dintre noi nu am învățat să apreciem produsele autohtone și încă mai umblăm după cai verzi pe pereți, cumpărând produse importate. Și toate acestea se întâmplă în timp ce străinii vânează pe piața internațională brandurile românești.
Sunt însă, unele produse autohtone care s-au impus pe piața internațională și au reușit să-și creeze un brand. Bravo lor și ne mândrim cu ele!
Însă BORSEC face asta de peste 210 de ani! BORSEC nu numai că s-a impus, BORSEC are deja o tradiție și un prestigiu de peste două secole. Timp de peste 210 de ani BORSEC a construit un brand, a păstrat ștafeta cel mai sus posibil și continuă să facă asta, oferind calitate superioară și încredere deplină. Asta înseamnă pentru mine să fii un brand puternic!
BORSEC, apa minerală ”vindecătoare”
BORSEC, Regina Apelor Minerale
Având o tradiție și o valoare incontestabilă, BORSEC este pe bună dreptate ”Regina Apelor Minerale”, un titlu pe care-l poartă cu mândrie încă din 1873. Înnobilată de însuși împăratul Franz Josef, BORSEC își merită recunoașterea suverană și-și reconfirmă an de an statutul. ”Cea mai bună apă minerală din lume”, ”Superbrand”, ”Trusted Brand”, ”Medalia de Aur”, ”Medalia de Platină” sunt doar câteva din titlurile și premiile obținute de BORSEC de-a lungul anilor.
BORSEC, cel mai puternic brand românesc
În 2018, BORSEC este, din nou, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 100 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat de Revista Biz împreună cu compania de cercetare Unlock Market Research.
BrandRo, topul „100 cele mai puternice branduri româneşti”, aflat la cea de a opta ediție, măsoară ”puterea” mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani.
Comori precum BORSEC se găsesc la noi în ogradă, astfel că e cazul să nu ne mai uităm în curtea vecinilor, pentru că nu o să găsim altceva mai bun decât ce avem deja!
Tot respectul și mă-nclin!
0 comentarii: