"Chocolat"-noua colectie MaraDecoBijoux

08:34 AtelierMarbelle 0 Comments

Cand m-am hotarat sa scriu despre Luminita si despre minunatele ei bijuterii, am rugat-o sa-mi spuna cate ceva despre ea si despre creatiile sale, ceva care sa ma ajute la conturarea articolului meu. Cand am primit randurile de la ea, mi-am dat seama ca sunt atat de bine scrise, incat eu nu mai are rost sa adaug nimic altceva. Astfel ca voi reda integral povestea din spatele MaraDecoBijoux.
Inainte de asta, voi spune, totusi, despre noua colectia "Chocolat" a Luminitei ca este atat de reusita incat iti vine s-o mananci literalmente .Va recomand cu cea mai mare caldura sa gustati din colierele, cerceii creati cu  rabdare; puteti comanda bjuteriile Luminitei la adresa de email: niculaeluminita@ymail.com.
.

" Putin despre mine …

Contabil, vanzator IT si Client service in advertising, cam aici se rezuma experienta mea profesionala.
De cand mi-am dat demisia, asta fiind la jumatatea lui 2009 m-am trezit dintr-o data ca aveam foarte mult timp liber…si nu-mi venea sa cred, aveam timp sa ma joc ore intregi cu fetita mea in varsta de 3 anisori pe atunci, aveam timp sa vad un film, sa citesc o carte, sa stau linisita intr-un parc fara sa-mi sune telefonul non-stop si fara sa ma gandesc in permanenta ce se intampla la servici.
In februarie 2010, intr-o zi pe cand colindam prin magazine cu fiica mea, sa cumparam acuarele si pensule, am auzit-o pe vanzatoare povestindu-i unui client din fatza mea ca, are de vanzare o argila polimerica ce se coace in cuptor si se lucreaza fara sa faci prea multa mizerie imprejur. Evident ca m-a interesant, asa ca m-am trezit cand am ajuns la casa ca cer si eu 3 culori…”de incercare”….deci totul a inceput dintr-o joaca.
Cum am ajuns acasa m-am si apucat sa modelez si sa coc. A fost dragoste la prima vedere…sa zic asa. Piesele pentru coliere sau cercei le faceam repede…mai greu era cu asamblatul lor, pentru ca pe atunci nu stiam nici de unde se cumparau inchizatorile, tortitele pentru cercei si toate accesoriile necesare pentru bijuteriile handmade si nici cum se montau. Noroc cu internetul, am rezolvat dilema in cateva zile, am gasit magazine online unde am si facut comenzi. Tot cu ajutorul internetului am vazut zeci de filmulete din care am invatat despre diferitele tehnici de modelaj.
Intr-unul din ultimele mele albume precizam ca de cand am descoperit aceasta argila, am inceput sa-mi focusez energia catre partea artistica din interiorul meu, parte pe care o dadusem oarecum uitarii…si spun  asta pentru ca in 1990 am dat examen la un Liceu ce forma artisti plastici, Nicolae Tonitza. N-am avut sansa sa intru la acest liceu dintr-o eroare, in schimb am terminat Liceul de Arhitectura, un liceu in care se facea un altfel de desen…de data asta fara culoare, numit desen tehnic.
Si pentru ca cred cu tarie ca nici un eveniment din vietile noastre nu este intamplator, nu ma mira chiar deloc ca acum, la aproape 20 de ani de la examenul din Tonitza, ma reintorc la culorile pe care le credeam pierdute pentru totdeauna.
Deci am sansa sa simt ca traiesc pentru mine, facand ceea ce-mi place.

Putin despre lucrarile mele…

Imi place sa lucrez pe colectii…ca si creatorii de moda sa zicem.
Fiecare colectie de-a mea este inspirata de un anotimp (Autumn Colors), un vis (Summer Dreams), un loc pe care l-am vizitat (With love fom Italy), o persoana indragita (Classic Ancient Style)...acestea sunt cateva exemple, pentru colectiile complete vizitati blogul meu: http://maradecobijoux.blogspot.com/
Nu folosesc matrite, totul este lucrat manual, fiecare forma este unica, modelata individual, coapta, lacuita si insirata.Folosesc spacere numai atunci cand consider ca acestea ar scoate mai bine in evidenta piesele lucrate cu migala.

Putin despre colectia pe care o lansez azi, 31 Ianuarie 2011

Anul trecut, printre primele mele cataloage am creat o colectie dedicata iubitorilor de ciocolata “Bijoux for chocolate addicted”. Anul acesta pastrez traditia si lansez o a doua colectie cu aceeasi tema “Chocolat”.
De ce acum la inceput de an “Chocolat”?
Este bine sa incepem anul cu zambetul pe buze… datorat consumului excesiv de “Chocolat”."

0 comentarii: