Atentie: TALENT! - Oana Bejinari

09:47 AtelierMarbelle 0 Comments

Nu sunt critic de arta, nu stiu exact care e diferenta intre arta conceptuala, modernism, futurism, etc, dar stiu ca atunci cand vad o pictura ori imi place, ori imi displace.
Si stiu ca nu ar trebui sa ne alegem tablourile in functie de ce mobila avem prin casa si de culoarea covorului, ci in functie de starea pe care ne-o transmite respectiva pictura. Pentru ca o pictura ne poate inveseli in zilele mohorate, ne poate face sa visam la dealuri verzi si campii nemarginite atunci cand pe geam vedem numai betoane si tonuri de gri. O pictura ne face sa vedem lumea prin ochii artistului care a creat-o.

Lumea Oanei Bejinari este o lume plina de culoare, vie, clocotitoare.


Oana este un copil sensibil, de numai 12 ani din Radauti, cu un talent deosebit.
A participat la mai multe concursuri in tara si in strainatate, a avut expozitii in Ucraina, Belgia, si cu toate astea ramane un copil modest, care isi vede in continuare si de studii si doreste sa urmeze o facultate de arte.
“Pictez de cand ma stiu si voi picta cat voi mai fi…..” asa ne intampina Oana pe blogul ei unde si-a postat o parte din lucrarile sale minunate: http://oana-bejinari.blogspot.com/

Am intrebat-o pe Oana ce inseamna pictura pentru ea si ce doreste sa exprime prin arta sa, iar raspunsul ei m-a emotionat : “Pictura reprezinta un amalgam de sentimente ce ma invaluie si ma indeamna mereu sa-mi expun sentimentele pe foaie. Pictura nu este un hobby pentru mine. In fiecare zi descopar alte culori,am alte sentimente,mereu pictez ceva nou si de aceea nu voi renunta la pictura. Prin desen, simt ca ma eliberez de toate sentimentele negative, de furie, teama etc. si  impartasesc cele mai ascunse secrete suportului pe care urmeaza sa pictez, sperand ca cei ce vor privi lucrarile mele vor gasi in acestea un strop de emotie”.

Daca doriti sa admirati mai multe picturi  ale Oanei sau vreti sa achizitionati ceva ce v-a placut, contactati-o pe Oana la adresa de email nu_am_idee_ce_sa_scriu@yahoo.com

0 comentarii: