Flori din fetru

15:58 AtelierMarbelle 0 Comments

Fetrul este un material perfect pentru foarte multe decoratiuni si accesorii. Am vazut brose, cercei, bratari, dar si papusi din fetru, rame foto, palarii si alte accesorii haioase pentru copii. Daca doriti ceva mai putin complicat, atunci va recomand sa incercati crearea unor forme din fetru pentru a le folosi ulterior ca si aplicatii pe diverse obiecte.
Spre exemplu, florile din fetru se pot aplica pe genti, pe diverse obiecte de imbracaminte, chiar pe fete de masa sau de perna pentru décor.

Iata doua tutoriale din sutele postate pe net cu diverse tipuri de flori:
Mie mi s-au parut usor de facut, voi incerca si eu:)

M-am gandit sa incerc sa fac si eu un buchet care sa-mi improspateze casa.
   
sursa foto

Mult succes si voua!

0 comentarii: