O nunta origami

12:05 AtelierMarbelle 3 Comments

Anul acesta se marita o foarte buna prietena de-a mea si pregatirile ei  imi amintesc de propria-mi nunta, cand nu erau atat de multe briz-brizuri, accesorii, marturii, aranjamente etc. Si nu au trecut decat 5 ani!
Rochii impodobite cu cristale swarovski, aranjamente florale pretentioase, servetele personalizate, torturi cu n etaje, sunt asa de multe posibilitati incat nu mai stii ce sa alegi;  vrei o nunta frumoasa, o nunta de referinta, o nunta originala si deosebita! Si atunci ce faci? Alegi o nunta handmade!!!
Chiar imi imaginam aseara cum mi-ar fi placut sa arate nunta mea. Am descoperit niste site-uri foarte interesante de origami si m-am gandit ce frumos ar fi fost sa am o "o nunta handmade de hartie".
S-o luam cu inceputul: pentru invitatiile de nuntaam descoperit-o pe Luana din Suceava si felicitarile ei  frumoase care se pot folosi foarte bine ca invitatii de nunta:













Ca marturii, tot Luana ne propune nuferi cu poza mirilor inauntru, insa la fel de bine pot fi si lebede, randunici, cutii origami si orice altceva, in functie de imaginatia fiecaruia si mesajul pe care vrei sa-l transmiti:



Deosebite sunt si cardurile pentru invitati, florile pot fi folosite si pentru a fi puse in piept nuntasilor:

La fel de inspirata este Adina Paun, la care am gasit tot felul de decoratiuni minunate care pot infrumuseta o sala de nunta, dar pot fi folosite si ca marturii: fluturi, trandafiri, cocori, toate pentru o nunta eleganta si originala.




Mi-au placut foarte mult cutiile Adinei care pot fi folosite ca marturii:













Sunt colorate, sunt fresh, sunt minunate!
Chiar daca alegi sa faci nunta intr-o luna friguroasa de iarna sau o zi mohorata de toamna, vei simti ca afara este primavara, vei simti mirosul parfumat al florilor de mai, vei simti ca viata e frumoasa!

Imi si imaginez invitatii dansand printre flori, fluturi. Si pentru ca sala sa fie o explozie de culori, de veselie, as fi impodobit-o cu multe, multe decoratiuni ca cele de mai jos.





Eu as indrazni sa comand si un buchet de flori origami, sunt sigura ca fetele mi-ar fi facut cel mai original buchet al miresei!
Si stiti care e partea frumoasa? Poti folosi aceste minunatii si la botez:)

3 comentarii:

  1. Buna! Am adaugat blogul tau la categoria Imi place sa citesc de pe http://poarta-handmade.blogspot.com/ pentru ca imi place foarte mult! M-as bucura foarte mult daca langa ,,Cafea cu taifas" ai adauga si micul meu atelier:) Iti multumesc! Spor la treaba si succes.
    Sanda.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Sanda! Te-am adaugat si noi la lista noastra de bloguri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you a bunch for sharing this with all folks you really understand what
    you're talking approximately! Bookmarked. Please additionally discuss with my website =). We will have a hyperlink alternate agreement among us

    my blog post Waist To Height Ratio Ranges

    RăspundețiȘtergere