Concurs scrisori de dragoste

16:34 AtelierMarbelle 0 Comments

Am gasit pe net o stire foarte frumoasa, ma bucur ca mai sunt astfel de initiative in tara: Biblioteca judeteana din Arad a lansat in 15 ianuarie un concurs de scrisori de dragoste.
Concursul " Dulcea mea Doamna/Eminul meu iubit" se desfasoara pe trei sectiuni: adolescenti, adulti si persoane de varsta a treia, iar scrisorile de dragoste se pot transmite pe adresa bibliotecii sau pe email pana pe 28 februarie 2011. Vor fi si premii pentru fiecare sectiune de varsta, iar pe 24 martie se vor anunta castigatorii.
Astfel ca, daca sunteti inspirati si aveti talent la scris, puneti mana pe creion sau pe tastatura si trimiteti scrisorica...
 Anul trecut am inteles ca a castigat o doamna in varsta de 65 ani care i-a scris sotului dansei. Mi-ar fi placut tare mult sa citesc acea scrisoare, dar nu am gasit-o nicicum pe internet. O sa urmaresc concursul anul acesta sa vedem cat de poeti s-au nascut romanii:)
Gasiti mai multe detalii despre concurs si conditiile de participare aici.

Multa bafta!!

0 comentarii: