Accesorii din sarma pentru "the little black dress"- Andreea. Z. Style

11:10 AtelierMarbelle 0 Comments

Am vrut astazi sa scriu despre cum accesorizezi o rochie neagra si am cautat pe mai multe bloguri de handmade bijuterii adecvate. Asa am descoperit-o pe Andreea din Arad care face minuni din sarma: inele, coliere, bratari, brose, toate sunt minunate.













Imi si imaginez rochia mea neagra simpla cu astfel de bijuterii. Sunt sigura ca voi face senzatie. O astfel de bijuterie te poate transforma dintr-o anonima in atractia serii.
Va recomand cu multa caldura aceste accesorii handmade!













Am citit pe blogul ei http://andreaz-style.blogspot.com/ ca foloseste o tehnica numita "viking knit", poate va dori intr-una din zile sa ne povesteasca si noua mai multe despre aceasta si sa ne faca si o mica demonstratie:)
Pana atunci, va las cu un colier care mi-a placut foarte mult: imi inspira o oarecare puritate, eleganta si rafinament.
Bravo!

0 comentarii: