Schimb de link-uri

21:44 AtelierMarbelle 1 Comments

Promovam prietenii si colaboratorii nostri si prin intermediul noului blog.
Pentru schimb de link si propuneri de colaborare va rugam sa ne scrieti pe adresa office_ateliermarbelle@yahoo.com.
Va asteptam cu drag!

Un comentariu:

  1. Buna.
    Ma numesc Oprisor Raluca si de curand am descoperit blogul dvs.Inainte de a va vorbi despre propunerea mea vreau sa va felicit pentru incercarea dvs de a promova produsele handmade.
    Am si eu un blog unde imi promovez produsele (haine , accesorii unicat) si as vrea sa va intreb daca sunteti de acord cu un schimb de link si eventual cu realizarea unui articol despre produsele mele.Gasiti mai jos link catre blogul meu.
    Va multumesc anticipat.
    Raluca
    http://imbracamintehandmade.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere