Bradul de Craciun

22:36 AtelierMarbelle 1 Comments

Anul acesta m-am hotarat sa decorez Bradul de Craciun exclusiv cu ornamente handmade. Am cautat pe internet cateva surse de inspiratie si sunt foarte entuziasmata de ce am gasit.
Prima decoratiune ce mi-a atras atentia este un delicat ingeras realizat de Amanda Formaro din hartie de filtru de cafea.
Este foarte usor de facut, aveti nevoie de 3 hartii de filtru pentru corpul si aripile ingerasului; vata/umplutura pentru cap; sarma decorata pentru halou; lipici pentru a lipi aripile de corp.
Daca doriti sa-l personalizati, in functie de imaginatia voastra, puteti folosi lipici stralucitor, fetru, paiete etc.

Pentru mai multe detalii privind realizarea ingerasului, intrati aici

Am mai gasit o multime de ornamente din fetru, din care am ales acest om de zapada original:
Imi place pentru ca e foarte simplu de facut. Daca totusi, credeti ca aveti nevoie de instructiuni, click aici

Si lista din fetru poate continua....
                                                                Tablou fetru

                                                          Figurine fetru
                                                                  Glob fetru

Un comentariu: